Administratief Medewerk(st)er

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste administratief medewerk(st)er voor 24 uur per week

Wat ga je doen als Administratief medewerker?

  • Voor de financiële administratie: ondersteuning bij de jaarafsluiting.
  • De projectregistratie: het maandelijkse opstellen van rapportages van de bestede uren en kosten voor de lopende projecten
  • De urenregistratie: het aanmaken van boekingscodes voor medewerkers en klanten, de controle op status van geschreven uren en juistheid ervan, alsmede uitleg geven aan medewerkers over gebruik van de tool
  • Voor de facturatie: het opstellen van uitgaande facturen op basis van gemaakte afspraken in betaalmomenten en/of gemaakte uren
  • Voor de inkoop; het verwerken van inkoopaanvragen en het boeken van inkomende facturen
  • De contract- en orderadministratie: het inboeken van orders, de budgetverdeling en de procesbewaking
  • Voor debiteuren- en crediteurenbeheer: het sturen op een gezonde cashflow, het rapporteren over openstaande posten/debiteuren en betaaloverzichten, het klaarzetten betalingen en het najagen openstaande facturen (direct of indirect)
  • Salaris-administratie; het verwerken van mutaties van medewerkers in het salarissysteem, het zorgen voor aan- en afmeldingen voor pensioenen en aanvullende verzekeringen en de administratieve ondersteuning van HR
  • Qua algemene taken;
    • Het controleren van de ingevoerde data
    • Het opstellen van rapportages aan de hand van de eisen van de organisatie
    • Het zorgen dat mutaties conform de geldende (belasting) wetgeving worden verwerkt
    • Archiveren van facturen, overzichten, rapportages en declaraties
    • Afstemming met betrokkenen (collega’s, leveranciers en klanten) om het financiële proces goed te laten verlopen.

Wat vragen we van je?

  • Je bent accuraat, gestructureerd en hebt affiniteit met cijfers
  • Resultaatgericht en een echte doorzetter
  • Je streeft naar efficiënte, uniforme werkwijzen
  • Je bent flexibel en hebt een positieve, pro-actieve en coöperatieve houding
  • Een echte teamplayer
  • Je bent discreet en realiseert je dat de informatie die je onder ogen komt vertrouwelijk is en niet kan worden gedeeld met iedereen
  • Je bent analytisch en oplossingsgericht
  • In staat zijn goed onder druk te presteren
  • Goede beheersing van de Nederlandse en (en bij voorkeur) Engelse taal in woord en geschrift.

Wat is je (ideale) achtergrond

  • Afgeronde MBO- of HBO-opleiding op het gebied van Finance en/of Administratie (zoals MEAO, HEAO of SPD)
  • Ervaring met financiële/boekhoud- en salarissystemen, alsmede project- of urenregistratietools
  • Goede kennis van het MS Office-pakket (Word, Outlook)
  • Uitstekende kennis van MS Excel (je kunt zelfstandig overzichten opstellen, formules samenstellen en gebruiken en werken met gekoppelde bestanden).

Wat bieden wij jou?

We bieden een informele, professionele werkomgeving, waar openheid, integriteit en een ‘no nonsense’ mentaliteit belangrijke normen zijn. Daardoor is de sfeer binnen TriOpSys goed en gezellig, maar tegelijkertijd weet iedereen dat er hard gewerkt moet worden om TriOpSys succesvol en gezond te laten zijn. Verder ontvang je een marktconform salaris en voldoende ruimte middels trainingen en begeleiding om door te groeien in je rol.

Ons kantoor ligt in Utrecht, vlakbij een busstation en in de buurt van Maarssen. Er is veel parkeergelegenheid. Zie www.triopsys.nl voor onze website.

 

Wil jij onze nieuwe collega worden?

Stuur dan je CV en motivatie naar pz@triopsys.nl. Als je nog aanvullende vragen hebt over de functie neem dan contact op met Patrick Brugts op telefoonnummer 0346 – 58 17 30.